Vilma Drew

Direktlänk till inlägg 9 september 2013

Studiedag äger!

Av Vilma - 9 september 2013 12:34

Nu bloggar jag via datorn för typ tredje gången! haha.

Förra inlägget jag gjorde var pizz... Eftersom jag var stressad och skrev riktigt skumt! Förlåt för det.

Men idag, har vi studiedag, det var verkligen bra eftersom jag hade aldrig årkat åka till skolan eftersom jag har varit på körläger hela helgen!

Men idag ska jag plugga till so prov. Jag ska ha So prov nästa måndag. Behöver värkligen plugga till det! Så jag vet inte om jag kommer ha tid till att blogga, men det kommer kanske när jag sitter i bussen...


Jag har framförallt börjat dricka te nu, känner att jag blir "piggare" med te. Min favorit är blue fruit. Så bruakr jag ha lite socker i och såklart mjök!!


Favorit låt denna vecka: One republic- counting Stars

Ha det bäst så hörs vi! Kraaam    #skola #imorgon #SUGER


KONTAKT:

Instagram: Vilmaflickan

Mail: Vildaj4@gmail.com

KIK: vilmatjejen

Instagram: Dagens_sotnos_





 
 
Ingen bild

Sannie

9 september 2013 12:59

Din blogg är sjukt bra! hAHA, Tycket också om den låten.

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Vilma - 22 juni 2015 14:52

Just nu ligger Jag i mammas säng och bara vilar mig och ser på en film. Tänkte faktiskt testa på att testa nya filmen "whit this ring" värkar faktiskt vara bra. Nu ska jag fortsätta att kolla, vi hörs imorgon. Ha det gött! :) ...

Av Vilma - 17 juni 2015 16:59

Idag kom Erica till mig för att vi skulle cykla till badet. Det tar ungäfär 30 min att cykla till närmsta bad från mig. Rätt jobbigt men helt klart värt det när man vill bada. Men iallafall det gick bra. Vi stannade lite grann för att ta några ...

Av Vilma - 16 juni 2015 22:29


Tjena på er, äntligen är Jag tillbaka efter ett långt frånvaro. Men jag har haft sååå mycket att göra. Jag har lagt ner väldigt mycket tid på min YouTube kanal. Så den får ni jätte gärna kolla in!?? (Vilma Drew) Men nu har jag äntligen fått sommarl...

Av Vilma - 1 oktober 2014 07:29


Nu är hösten här! Nu börjar vädret ändra sig från varmt till kallt. Löven börjar falla och det blir mörkare för varje dag. Även känns det lite mysigt. Man kan sitta hemma framför brasan och ha tända ljus! Men nu sitter jag i bussen mot skolan. Rätt...

Av Vilma - 28 september 2014 21:47


Vill bara säga att ni kanske ha märkt att Jag inte har uppdaterat på ett tag? Men de har hänt så mycket dessa månader! Hunden dog, bamse dog, skolan börjat, pluggar moppe kort och mycket mer! Men ska försöka uppdatera mer nu. Denna helg har vart ful...

Presentation


Hej Mitt namn är Vilma. Jag är en 16 årig tjej som bor i Skåne. Jag verkligen älskar att hålla på med allt som har att göra med bilder, videos och blogga. Det ni kommer få se på min blogg är allt om min vardag, Youtube och lite allt möjligt. (Jag har då

Fråga mig

9 besvarade frågor

Omröstning

I vilken månad fyller jag år?
 April?
 Februari?
 Juni?
 Maj?
 September?
 Mars?
 Juli?
 Augusti?

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3
4
5
6 7 8
9 10
11
12
13 14 15
16 17 18
19
20
21
22
23 24 25 26
27
28 29
30
<<< September 2013 >>>

Tidigare år

Länkar

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Djur bilder :)

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards