Vilma Drew

Alla inlägg under juli 2013

Av Vilma - 28 juli 2013 23:45

Imorgon kommer våra vänner från Halland! :) ska bli sä kul!
Kommer kanske inte hinna blogga eftersom jag vill vara med dem :) kram !!

Av Vilma - 21 juli 2013 18:09

Just nu så ligger jag i sängen med Kidde :) vi har det gött, vi har ätit jätte god mat idag! Igår var det sjukt god mat när vi va på fest! <3

Av Vilma - 20 juli 2013 18:18

Nu ska jag o Kidde på en mini fest. Det ska bli riktigt skoj. I torsdes och i fredes var jag och Kidde på marknad i Sjöbo! Det var riktigt skoj! Jag köpte brända mandlar, som jag gör varje år! Sedan köpte jag karusell biljetter! Jag köpte också en sjukt snygg kofta! För att alla hade sånna på marknaden och jag blev så himla sugen! Jag och Kidde köpte nästan likadana utan att hennes var vit o rosa! Jag köpte halsband och iphone skal! Mitt bästa fynd var tröjan! :)
Hoppas ni har haft en bra dag! Kram!

Av Vilma - 19 juli 2013 11:23

Igår var jag och min kompis på marknad i Sjöbo. Det var så kul! Jag köpte inget speciellt, men jag köpte brända mandlar och en biljett till en karrusell. :) idag ska vi också dit, då tänkte jag köpa ett iphone skal o en ring.. Den är så fin! Vi hörs ikväll kram! :)

Av Vilma - 18 juli 2013 00:06

Idag åkte jag o mamma ner till stranden. Vi var där kanske i 4 timmar! Det dåligaste var att det var mycket tång o det var svin kallt. 16 grader. :) men jag badade ändå. Igår var jag hos min farfar o farbror då gjorde vi en vinbärspaj! Jag älskar vinbär!! Vår kattunge växer som bara den. Nu kan han gå och se! :) imorgon blir det Sjöbo marknad! Jag och min kompis Kidde vi kommer var där! Kanske man ses? <3
Nu kommer lite bilder sen veckan! :) <3

Många vinbär!

Solar :)

Min Älskade bästis <33

Av Vilma - 14 juli 2013 14:02

Nu kan jag äntligen blogga. Har varit hos min kompis i några dar! Igår hade vi en egen liten fest hos henne! Vi åkt mycket gott och spelade Wii! Nu är jag hemma och är skit trött! :P
På torsdag ska jag träffa Kidde igen! :) <3

Av Vilma - 13 juli 2013 08:59

Förlåt för dåligt uppdatering men jag har inte haft tid... :) men i allafall idag ska jag och Kidde på fest :) igår badade vi! :)

Av Vilma - 10 juli 2013 09:46

Nu är jag påväg hem! Ska bli kul och ändå tråkigt. Ska äntligen få träffa mina älskade katter <3 och mina vänner. Saknar mamma lite ;)
Imorgon ska jag kanske packa upp. Vet inte om jag gör det idag kväll :)
Vi får se ;) kram..

Bikini som jag köpte igår! Och halsband

Presentation


Hej Mitt namn är Vilma. Jag är en 16 årig tjej som bor i Skåne. Jag verkligen älskar att hålla på med allt som har att göra med bilder, videos och blogga. Det ni kommer få se på min blogg är allt om min vardag, Youtube och lite allt möjligt. (Jag har då

Fråga mig

9 besvarade frågor

Omröstning

I vilken månad fyller jag år?
 April?
 Februari?
 Juni?
 Maj?
 September?
 Mars?
 Juli?
 Augusti?

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6
7
8 9 10
11
12
13 14
15
16
17
18 19 20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2013 >>>

Länkar

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Djur bilder :)

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards