Vilma Drew

Alla inlägg under september 2014

Av Vilma - 28 september 2014 21:47

Vill bara säga att ni kanske ha märkt att Jag inte har uppdaterat på ett tag? Men de har hänt så mycket dessa månader! Hunden dog, bamse dog, skolan börjat, pluggar moppe kort och mycket mer! Men ska försöka uppdatera mer nu.
Denna helg har vart fullbokat! Allt har varit sjukt kul!
Fredagen: pluggade jag moppe körkortet hela kvällen nästan.
Lördagen: åkte jag till mormor med tåg, shoppade lite och umgås bara.
Sedan tog jag tåget hem för att på kvällen kom Kidde till mig. Vi hade en mys kväll med god mat, snacks och film. Sedan på kvällen blev jag biten av katten så då åkte vi in till akuten..
Helt crazy natt! Det var jätte lång väntetid så vi åkte hem igen, men det ser fint ut nu! Sedan idag åkte jag, Kidde o hennes familj till Ö&B för att handla lite hundsaker till deras fina valp. Jag köpte även en "utredningsborste" som det heter typ på svenska.
Men den är såå bra! Love this!
Hörs, kram!
Ps: glöm inte att följ mitt & kiddes instagram konto: appartips

Milkshake påväg till mormor! Gött!

Presentation


Hej Mitt namn är Vilma. Jag är en 16 årig tjej som bor i Skåne. Jag verkligen älskar att hålla på med allt som har att göra med bilder, videos och blogga. Det ni kommer få se på min blogg är allt om min vardag, Youtube och lite allt möjligt. (Jag har då

Fråga mig

9 besvarade frågor

Omröstning

I vilken månad fyller jag år?
 April?
 Februari?
 Juni?
 Maj?
 September?
 Mars?
 Juli?
 Augusti?

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2014 >>>

Länkar

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Djur bilder :)

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards