Vilma Drew

Alla inlägg under januari 2014

Av Vilma - 30 januari 2014 07:26

Godmorgon. Är påväg till skolan just nu. Är jätte trött.
Idag i skolan har vi först slöjd. Sen har vi en halvtimmes rast. Så kul, Hahah, men sen har vi verkstad :)
Så endå rätt kort dag! Men nu måste jag fixa mig.

Det jag har på mig är en super mysig kofta där det står puma.

Ett par blåa jeans från cubus.

Av Vilma - 29 januari 2014 13:04

Snart ska vi ha matte. Vi har en lektion till sen slutar vi!
Men ska snart börja jobba, eftersom vi börjar om 1 min. Så hej då!

Av Vilma - 28 januari 2014 21:53

Tja, har inte hunnit blogga idag o igår. Men har alltid varit trött när jag har kommit hem från skolan. Så därför tänkte jag bara lägga upp lite bilder! ?

Jag ___ :D

Av Vilma - 26 januari 2014 18:15

Ligger i sägnen och lyssnar på musik. Känner mig väldigt trött, vara nyss varit och tränat. Det blir te och tv sen!
Men tänkte bars berätta hur min helg har varit. Igår pluggade jag so och engelska. Inte kul, men man är tvungen eftersom vi ska ha prov snart. Jag åkte också skridskor. Hemma hos mig så har vi en stor "vatten pöl" (kan man säga så?) men det är en vatten pöl som är där hela året runt. Men iallafall jag tog på mina skridskor och åkte runt där. Kan också avslöja att hunden var med, och är tyckte nog också att det var väldigt kul... Haha nä, men han gick efter 1 minut!
Arnars har det inte hänt något.
Just nu snöar det. Just nu är det 8-.
Så kalt!

Nu ska jag gå ut med hunden i det kalla. Ha det bäst. Hej då

Av Vilma - 19 januari 2014 22:19

Hoppas ni har haft ett bra helg.
Själv har jag varit med kompis o pluggat so. I fredags pratade jag med Kidde på saype i en hel timme <3. Men idag var det två timmar! <33
Imorgon är det skola, så tråkigt!
Ska se om jag ens kommer till skolan, blåsten & snön har ställt till rätt mycket.

Såhär såg det ut en dag innan det blev snö. Så fint.
Var påväg till skolan!

Av Vilma - 17 januari 2014 23:58

Äntligen har snön kommit. Eller snön har ju varit här två gånger men den smälte snappt. Men nu värkar det som den stannar kvar.
Har inte hunnit "leka" i snön. Men ska göra det kanske imorgon med hunden. Vår hund Älskar verkligen snön! Hela kvällen satt jag och pratade med Kidde på Skype. Vi har nyss börjat att spela TranceForMice (som då är ett online spel, möss då) riktigt kul faktiskt! Imorgon blir det plugg och städning på mitt rum & kanske busa med hunden i snön!

Men igår var min familj o Emmas familj och såg Disney On Ice. Det vAr faktiskt rätt kul även fast jag är 14 år....
Man liksom kom in i barn stunden...
Så faktiskt det var riktigt mysigt. Även de som åkte på isen var super duktiga!
Till ni som inte vet vad Disney On Ice betyder så är det Disney figurer på isen typ! :)
Ha det fet bra!

Av Vilma - 14 januari 2014 16:30

Hej på er!   

Nu har jag äntligen slutat för dagen. Eller för en timme sedan. Slutade vid två tiden. Fast vi igäntligen skulle sluta vid 3 tiden.

Vår idrottslärare var tvungen att gå hem på grund av en sak. Så vi slutade direkt efter svenskan!

Tog bussen därefter och sitter på biblioteket nu just nu. Ska på min kör om en liten stund. Ska bli kul att träffa alla igen i kören.

Imorgon är det onsdag och då har vi so 3 timmar (vi turas om varannan vecka; förra veckan hade min grupp hemkunskap).

Sen har vi verkstads tid som innebär att man får jobba med van man vill. Sen slutar vi, så braaa!! :D


 Men nu måste jag gå så att jag hinner.

  Kram på er o ha en bra vecka så hörs vi kanske imorgon.   


GILLA SÅ BLIR JAG GLAD!




Av Vilma - 14 januari 2014 11:00

Nu har vi rast och ska snart ha svenska.
Vi har nyss haft no. och matte.
Vi börjar om 2 min så hej då<333333

Presentation


Hej Mitt namn är Vilma. Jag är en 16 årig tjej som bor i Skåne. Jag verkligen älskar att hålla på med allt som har att göra med bilder, videos och blogga. Det ni kommer få se på min blogg är allt om min vardag, Youtube och lite allt möjligt. (Jag har då

Fråga mig

9 besvarade frågor

Omröstning

I vilken månad fyller jag år?
 April?
 Februari?
 Juni?
 Maj?
 September?
 Mars?
 Juli?
 Augusti?

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29 30
31
<<< Januari 2014 >>>

Länkar

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Djur bilder :)

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards