Vilma Drew

Alla inlägg under december 2013

Av Vilma - 28 december 2013 14:16

Jag och pappa var o handlade lite. Så vi åkte inom en butik, jag handlade jätte bra saker som jag verkligen behövde.
Sen åkte vi inom Ica kvantum och pantade! För dem pengarna köpte jag en Triss lott! Hoppas på vinst! :)
Vi får se!!

Nummer: Te verde 33

Super fin färg<33

Köpte också lördagsgodis!

Här är lotten!!! :D

Av Vilma - 27 december 2013 16:03

Idag har jag sätt på film. Är verkligen beroende av Vintergatan. De har 3 säsonger!! Så tipsar er den serien!
Har också bakat kladdkaka! Som blev super god.
Men nu ska jag se vidare på världens bästa serie!

Äter massor med choklad lindor!!

Av Vilma - 25 december 2013 19:21

Igår var det som sagt julafton, och mormor o bo kom. Det var riktigt trevlig. Vi såg på Kalle anka och åt god mat!
Men i detta inlägget tänkte jag visa mina julklappar.

#julklappar #2013

Alla julklappar o granen!

Fick nagellack och dekorationer till naglar. Av Kidde <3

Fick iTunes presentkort av kent.

Av min syster fick jag spritspåse med dekorationshylsor

Av morfar fick jag jätte mysiga strumpor och en nyckelring.

Av min lärare fick jag mappar, pennor och godis!

500kr!!

Av mormor

Av par tanter!!;)

Örhängen av mamma och pappa

Glass maskin av mamma, pappa o syster

Ring. Av mamma

En ring till <3

Fick detta av min farbror och fru!

[Bild]

Kläder!

Av Vilma - 24 december 2013 15:33

Vill säga god jul till er! Just nu ser jag på Kalle anka! Rätt trist,men kollad endå!
Vi har inte ätit mat en men ska göra det efter Kalle. God jul på er!!

Min outfit!

Av Vilma - 23 december 2013 20:23

Om ungefär 5 timmar så är det julafton! Känns verkligen inte alls! Saknar lite snö direkt. Men när alla julklappar börja komma under granen så känner man lite julkänsla.
December har gått så fort! Så fort så jag inte ens har tänkt på att julen är här. Men jag har köpt julklappar och är äntligen klar. Resten blev köpta idag. Kan säga att jag har minst köpt för 200 kr :)
Mormor ska få riktigt många, mamma med.
Min syrra får också rätt mycket. Pappa får typ 4 st, det är alltid svårt att köpa till killar... (Tycker jag) de säger alltid.

- Vad önskar du dig? Frågar jag
- Hmm, ja, Gud vilken svår fråga. Jag har ju allt... Sa pappa
- Men vad önskar du dig, något måste du önska dig?
- ja... Kanske skruv majslar..
- jätte bra! Haha...

Iallafall julgranen är jätte snygg, o nästan alla paketer ligger under granen. Nu saknas bara maten. Maten kommer imorgon. :)

Ha en jätte bra julafton. Vi hörs i morgon! Kram

Målat naglar idag.

Bild sen i fredags!

Av Vilma - 22 december 2013 14:35

Idag är det fjärde advent! Har sätt på en jätte bra serie. Den heter "tillbaka till vintergatan" skit bra!
I fredgs så var jag och mamma också shoppade julklappar! Köpte julklappar till mamma, farfar, mormor och Tilda.

Julgranen med paketer :)

När vi slutade i torsdes fick jag en julklapp av en lärare!

Av Vilma - 18 december 2013 12:24

Idag är det sista skoldagen. Imorgon är det avslutning i kyrkan. Ska bli skönt med jul lov.
Vet ni?, det är bara 6 dagar kvar till julafton. Med det känns verkligen inte. Eftersom det inte är någon snö... December har gått så fort tycker jag. :D

Av Vilma - 15 december 2013 21:42

Igår hade vi minijulafton. Det är en tradition som vi gör varje år.
Gästerna kom halv sju. Vi drack glögg och pratade. Vi åt sedan julmat. Man fick verkligen en julkänsla. <3
Men pallar inte skriva så mycket eftersom jag är sjukt trött. Men vi spelade julklappspelet, ett spel som verkligen är kul.
Men då fick jag 7 saker, som jag verkligen är nöjd med <33
#julklappspel #minijulafton

3 suddigummi

Kortlek <3

Ficklampa

Jätte fina gem

Skit coola suddigum

Choklad <333

Pyssel!

Presentation


Hej Mitt namn är Vilma. Jag är en 16 årig tjej som bor i Skåne. Jag verkligen älskar att hålla på med allt som har att göra med bilder, videos och blogga. Det ni kommer få se på min blogg är allt om min vardag, Youtube och lite allt möjligt. (Jag har då

Fråga mig

9 besvarade frågor

Omröstning

I vilken månad fyller jag år?
 April?
 Februari?
 Juni?
 Maj?
 September?
 Mars?
 Juli?
 Augusti?

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4 5 6 7
8
9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24 25
26
27 28
29
30
31
<<< December 2013 >>>

Länkar

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Djur bilder :)

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards