Vilma Drew

Alla inlägg under juni 2015

Av Vilma - 22 juni 2015 14:52

Just nu ligger Jag i mammas säng och bara vilar mig och ser på en film.
Tänkte faktiskt testa på att testa nya filmen "whit this ring" värkar faktiskt vara bra.
Nu ska jag fortsätta att kolla, vi hörs imorgon. Ha det gött! :)

Av Vilma - 17 juni 2015 16:59

Idag kom Erica till mig för att vi skulle cykla till badet.
Det tar ungäfär 30 min att cykla till närmsta bad från mig. Rätt jobbigt men helt klart värt det när man vill bada.
Men iallafall det gick bra.
Vi stannade lite grann för att ta några pauser. Eftersom man blir såå trött efter allt cyklande Hahaha.
När vi hade kommit fram och fixat oss så verkligen hoppade vi i direkt. Eftersom det var varmt efter all cykling!
Det var faktiskt rätt varmt i vattnet. Så skönt alltså!

Påvägen hem blev stannade vi börbi en affär där vi handlade lite goda saker :P
(Bild på de kommer) :D
Nä men denhär dagen har värkligen varit så kul! ??
På fredag, när det är midsommar så träffar jag Erica igen eftersom de kommer till oss och firar!

Ha det gött, kram

Fina Erica när hon cyklar ??????

Av Vilma - 16 juni 2015 22:29

Tjena på er, äntligen är Jag tillbaka efter ett långt frånvaro. Men jag har haft sååå mycket att göra. Jag har lagt ner väldigt mycket tid på min YouTube kanal. Så den får ni jätte gärna kolla in!?? (Vilma Drew)
Men nu har jag äntligen fått sommarlov och tänker blogga igen.
Jag funderar på att byta blogg namn till Vilma Drew istället för Vilmaflickan eftersom jag inte gillar det namnet längre, Så att ni vet.
Men vi ses imorgon.
Kram kram Vilma

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Hej Mitt namn är Vilma. Jag är en 16 årig tjej som bor i Skåne. Jag verkligen älskar att hålla på med allt som har att göra med bilder, videos och blogga. Det ni kommer få se på min blogg är allt om min vardag, Youtube och lite allt möjligt. (Jag har då

Fråga mig

9 besvarade frågor

Omröstning

I vilken månad fyller jag år?
 April?
 Februari?
 Juni?
 Maj?
 September?
 Mars?
 Juli?
 Augusti?

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2015
>>>

Tidigare år

Länkar

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Djur bilder :)

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards