Vilma Drew

Alla inlägg under september 2013

Av Vilma - 30 september 2013 19:49

Idag har vi studiedag! Eftersom vi hade öppethus i lördes. Det var rätt skönt, då har man vara fyra skoldagar kvar ;)
Men idag har jag bara chillat.
Har sätt klart Beck- tysta skriket. Riktigt bra!! :)
Och sen har jag fixat mina naglar. Hade aldrigt testat detta innan, och blev sjukt nöljd. Vill ni se hur man gör så gilla detta inlägget. ;)
Sedan bakade jag en äppelpaj.
Som blev sjukt god <33
Men nu måste jag plugga engelska!

Hej då <33

Använde dessa nagellack:

Vit: från kiss
Rosa: star nails, noric cap
Svart: Claudia nr 157 just black

Och såhär blev dem. Blev bild från instagram bara för dem blev bäst kvalité, o sparades inte i mina bilder :(

Men följ mig på instagram: vilmaflickan

#vilmaflickan

Av Vilma - 29 september 2013 22:37

Idag vaknade jag rätt sent. Men iallafall stack jag till show o musikal.
Åkte hem till Emma och lekte med lilla Ella. :)
Imorgon är vi ledig woop woop :P

Av Vilma - 28 september 2013 22:30

Idag i skolan så hade vi öppethus. Vi jobbade och rensade en fisk... (Vi pratar inte om det) eftersom det var sååå äckligt!!

Men iallafall jag, Iris och Emilia vi stack till stan. Vi kollade i affärer o så. Jag köpte en ring från Gina.
Sedan stack vi till Coop o köpte glass. Men Emilia o Iris kunde aldrig bestämma sig, eller rättasakt Iris :D. Så det blev café.
Sen så stack jag hem :)
Imorgon känns det som lördag, men det är söndag. Jag ska även på musikal o dans. Så Får se om jag pallar ;) kram

Av Vilma - 26 september 2013 22:34

Idag har jag varit i skolan. Allt var jätte kul. Vi fick ipads och hade skit kul, tills jag kom hem...
Mamma berättade för mig en väldigt tråkigt händelse som har hänt, jag frågade genast, katt DÖD?, inbrott?? Eller kanske Isor död?
Jag hade ett rätt som var det första. Frågade var det rally? Muffin? Musslan?
Men det var den katten jag inte hade hoppas på!! Det var kringlan.. Vår lilla katt som bara blev 3 månader.
Jag ska berätta hur allt gick till!

Det började med att vår hund skällde, min syster öppnade för att se vad som stod på. Då helt plötsligt rasar två stycken hundar in i vårt hus. Isor och de två hundarna sloss, kringlan blir biten av hunden och bryter nacken.....

Isor blev också biten men klarade sig.
Tilda försökte göra allt, dra hunden, spela hunden, skrka men inget hände. Eftersom hunden kanske skulle anfälla henne också.
Han som ägde hunden gav oss en ny kattunge och 100 kr. Tycker dock inte om den nya kattungen. Eftersom kringlan var mycket bätte.
Idag hoppas jag att kringlan har det bra.
R.I.P kringlan <3 <3

Av Vilma - 26 september 2013 12:57

Nu har vi fått våra ipads på skolan!!
Skit kul. Snart ska vi ha lektion..
Puss o kram <3

[Bild]

Håller på att uppdatera!!

Av Vilma - 25 september 2013 21:36

Idag slutad vi 11.45 Riktigt Nice!!
Tog bussen hem och såg på Beck! :) sedan gjorde jag läxor.
Idag har jag fixat lite med mitt hår, har bara plattat det. :)
Blev nöjd!!
Imorgon ska jag till skolan och sedan ska jag till mormor.

Kram vilma

Av Vilma - 24 september 2013 22:14

Hej!!
Idag har det varit en snabb dag i skolan. Imorgon slutar jag tidigare från skolan. Vi har riktigt lyx. Vi behöver bara ha en lektion och det är hemkunskapen<33
Men idag har jag pluggat no och svenska. :)
Och är äntligen klar med mina hörlurar. Tog rätt lång tid, men det gäller tålamod.
Ha det bäst<33
Kram Vilma

Du behöver pärlor :)
;)

Du delar pärlan med saxen.


Sådär blev det!! Riktigt nöjd

Av Vilma - 23 september 2013 08:23

Här kommer jag visa min dagens outfit.
:)
Snart börjar vi skolan :)

Tröja: Lindex
Kofta: Lindex
Jeans: kapital
Smycke: av en vän
Ring: Cubus

Presentation


Hej Mitt namn är Vilma. Jag är en 16 årig tjej som bor i Skåne. Jag verkligen älskar att hålla på med allt som har att göra med bilder, videos och blogga. Det ni kommer få se på min blogg är allt om min vardag, Youtube och lite allt möjligt. (Jag har då

Fråga mig

9 besvarade frågor

Omröstning

I vilken månad fyller jag år?
 April?
 Februari?
 Juni?
 Maj?
 September?
 Mars?
 Juli?
 Augusti?

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3
4
5
6 7 8
9 10
11
12
13 14 15
16 17 18
19
20
21
22
23 24 25 26
27
28 29
30
<<< September 2013 >>>

Länkar

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Djur bilder :)

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards