Vilma Drew

Alla inlägg under februari 2014

Av Vilma - 28 februari 2014 08:23

Nu sitter jag i bussen till skolan. Så himla gött med sovmorgon<33

Här är jag & Erika som små. Haha

Av Vilma - 27 februari 2014 22:25

Imorgon ska jag till en fest eller vad man kallar det.
Packade lite grejer som jag ska ta med mig till skolan eftersom jag ska direkt dit.
Men jag målade mina naglar. Den färgen är så fin!!
Det kommer från Isa Dora. Och den var super bra!

Köpte denna idag. Fick testa den någon gång..
Men säger det att den var så jävla god!
Min nya favorit. <3

Av Vilma - 27 februari 2014 10:34

Tja tja.
Sorry för dåligt uppdatering. Har inte haft tid. Skolan har tagit all min fritid. Hade ett prov i SO som jag tränade på hela sportlovet. Och idag har jag ENG prov. Har längst (NOT)!
Men ska bli skönt att vara undan prov någon vecka nu.
När jag slutar ska jag shoppa med mamma. Ska bli kul.

Av Vilma - 23 februari 2014 09:53

Nu är jag på hopptävling och kollar på min syster. Min kompis Erica hängde med. Just nu har hon hoppat klart med den vita hästen Sabina och ska snart hoppa igen med Jojje.
Nu måste jag gå, hej då!

Av Vilma - 22 februari 2014 20:21

Fotade lite bilder igår på de fina blommor. Vårkänslor är verkligen här!

OBS! Jag råkade stava fel på ordning, så haha :)

Men nu ser jag på melodifestivalen med Erica med hennes familj.

Sen gick vi till fårna, de ska snart få lam! :)

[Bild]

Dagens outfit!

Av Vilma - 22 februari 2014 13:02

Min syster fyllde år igår. Så idag blir hon firad av släkten.
Ska bli kul att träffa fina släkten :P
Har nyss bakat blåbärsmuffins som blev super goda. Igår bakade vi cheesecake & kakor. Nu måste jag fortsätta städa och göra mig i årdning.
Pözz pözz :*

Av Vilma - 21 februari 2014 17:30

   I tisdags var jag med Catta. Vi åkte buss och sedan tof vi tåget.

Vi kom dit ungefär vid 13 tiden. Jag var i många butiker, vi gick in på Holister och kollade lite. Då såg vi att det var rea på Hollister, jag gick genast och kollade. Hittade ett super fin tunika. Kanske inte kan användas nu, men till sommar.

Denna tunika kostade bara 50 kr, så jag slog till!


 

 

 

Först kostade den 338 kr. Sedan sänktes det till 69 och nu till 50 kr! Riktigt bra pris

Av Vilma - 21 februari 2014 17:15

    Hej på er!
Idag har jag fotograferat  alla saker jag köpte på Gekås i Ullared.

Hope you like it!     


Kommer också en Emporia Haul senare ikväll

ALLA BILDER ÄR FOTAT MED MIN SYSTEMKAMERA :D

 

Köpte ett top coat för endast 20 kr! Sjukt billigt


 

Sen köpte jag ett super fin mint grön färg. Och den kostade också 20 kr.

Köpte två stycken tuggumi för endast 9 kr st.


 Köpte dessa muffins formar i en super fin färg. Kostade bara 12 kr (tror jag)

   

Köpte detta super fina tandborst fodral för 9 kr




köpte denna pincet för 4 kr.

    
Köpte Make up remover wipes för 10 kr

 

Jag och min syster köpte dessa två iphone skal. Man fick två iphone skal i ett för bara 20 kr!


  

Köpte detta super söta iPhone skal för 30 kr


 

Ett ljus i lukt mango! Lukat super gott. Kostade 20 kr  

En super fin ring som fingertoppsring som jag alltid viljat ha.

kostade 15 kr.  

Köpte också en ring för ca 35 kr. Var verkligen värt priset eftersom den är så fin!


 

  Köpte lite godis för 10 kr. Mums! :D


Nu kan vi gå över till kläder---------------------------------------------------------------------------------------------------


 

Köpte även dessa pekini eller vad man nu säger. Passade på att köpa det eftersom det kostade bara 20 kr st!


 

Köpte dessa haremsbyxor i leopard mönster. Verkligen super fina!


  

Har alltid viljat ha ett par mjukis byxor, och YES! Jag hittade ett par. Dem är super sköna.


 

Till dem köpte jag också en super mysig kofta.


 

Köpte en skjorta för 99 kr. Var verkligen vert priset. I love it!!


 

Köpte en tröja som är super duper mysig. Kostade runt 70-80 kr


  Köpte även Aloe vera dryck! Super gott, kostade bara 8 kr.




Mat · Mode · Shopping

Presentation


Hej Mitt namn är Vilma. Jag är en 16 årig tjej som bor i Skåne. Jag verkligen älskar att hålla på med allt som har att göra med bilder, videos och blogga. Det ni kommer få se på min blogg är allt om min vardag, Youtube och lite allt möjligt. (Jag har då

Fråga mig

9 besvarade frågor

Omröstning

I vilken månad fyller jag år?
 April?
 Februari?
 Juni?
 Maj?
 September?
 Mars?
 Juli?
 Augusti?

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4
5 6 7
8
9
10
11
12
13
14
15 16
17
18
19
20
21 22 23
24
25
26
27 28
<<< Februari 2014 >>>

Tidigare år

Länkar

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Djur bilder :)

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards