Vilma Drew

Alla inlägg under augusti 2013

Av Vilma - 27 augusti 2013 08:23

Just nu är jag i skolan! Är väldigt tidig... :) men tänkte visa vad jag har på mig! Sä vi ses snart igen! Kraaam <3

Hår!!

Dagens outfit! :)

Av Vilma - 25 augusti 2013 20:29

Idag åkte jag och min familj med Emmas familj till Nova och Burlöv center. Först var vi inne på Nova! Vi gick in på skopunkten och där handlade jag två par skor! :)
Bild kommer på dem!

Dock stängde Nova så vi skyndade oss att åka till Burlöv. Vi hann bara gå in på Cubus, men det blev rätt mycket köp där! Bild kommer också!
Nu ska jag göra klart till imorgon, då skolan börjar. Och sen ska jag se på Wallander på TV4! Riktigt bra serie!!!
#wallander #tv4

Hoppas ni har haft en toppen tag! Kram <3

Skopunkten- nya kängor!

Tycker dem är sjukt fina!!

Nya gympa skor, som jag verkligen behövde!!! :)

Ser inte så fin ut på bild, men ser mycket bättre på! Pris vet jag inte :(

Ser inte fin ut men är sjukt fin på!!

Denna ring har kostat 70 kr innan, men sänktes sedan till 35, och nu 20 :)

Glad tjej!!

Av Vilma - 24 augusti 2013 22:21

Nu tänkte jag lägga upp lite bilder för uppdatera lite...
Men igår var jag på emporia och skulle träffa kören, vi åt mat och hade jätte trevligt! Det blev ingen shopping men jag kollade lite på Hollister, och där var så sjukt fina kläder, men hade typ inte mycket pengar med mig! :( haha... Kram på er!!

Och om Iris läser detta så vill jag hälsa dej att krya på dig <3

Dagens bild idag!

Min efterrätt, (fast att jag inte tål den!) :P men dock använde jag laktos tablett!

????????????????

Inne på emporia! Dock var jag där helt själv!! :)

Av Vilma - 20 augusti 2013 14:12

Idag har då skolan börjat på riktigt... Idag har jag inte fått så mycket ont i huvudet utan mina ögon! Tror att jag är torr eller något jag inte tål! Idag när jag kommer hem funderar jag på att åka till mormor. Vi får se! Kram

Av Vilma - 19 augusti 2013 21:48

Idag när jag kom hem från skolan, fick jag hur tråkig huvudvärk som helst! Somnade direkt när jag la mej i sängen!
Men idag kväll, funderade jag ut lite outfit till imorgon! :)
Kram

Av Vilma - 19 augusti 2013 10:51

Idag har skolan börjat, och det känns rätt trist.
Vi har inte hunnit jobba med så mycket! Men det kommer mer riktiga lektioner senare! Just nu sitter jag på en stol med Emilia och väntar på de andra!
Pöss <33 :*

Mina ny målade naglar! <33

Av Vilma - 17 augusti 2013 19:59

Idag är det en lördag... =)

Idag har jag inte gjort mycket, Jag har sätt film, ätit, varit ute och mycket mer tråkigt. Jag såg på Wallander. Det är ett sjukt bra program. Jag har börjat gått in på Sweafilmer. Och där ser man mycket mer filmer.

Imorgon är det söndag och det inebär att det är bara 0 dagar var till skolan börjar! Jag är riktigt nervös, men tror att det går bra! Jag har inte aning vad jag ska ha på mig än, men kommer nog på något! Jag kommer aningen har korta byxor eller långa jeans. Det bror på vilket väder det är!

Jag kommer visa en bild på vad jag ska ha på mig!

Jag har också packat väskan klar! Jag har i, kaländer, böcker, tuggummi, paraply och mycket mer!

Min väska köpte´jag på gekås i Ullared! Jag tycker mycket om den. Fast är lite osäker om den passar bra till en skolväska?!

Men nu måste jag gå för maten kallar...

Ha det bäst, och tar väl hand om er!!!

Kram! /Vilma.   

#Sommarlov #slut #tråkigt #skolan #börjar #snart #!

#Imorgon #tror #jag #att #jag #ska #måla #mina #naglar #haha #:)

Av Vilma - 16 augusti 2013 00:52

Idag kom min älskling! Kidde kom ungefär vid 16.00
Vi har gjort mycket, bakat, lyssnat på musik! Och det bästa! Geggat in oss med ansiksmask! <33

Presentation


Hej Mitt namn är Vilma. Jag är en 16 årig tjej som bor i Skåne. Jag verkligen älskar att hålla på med allt som har att göra med bilder, videos och blogga. Det ni kommer få se på min blogg är allt om min vardag, Youtube och lite allt möjligt. (Jag har då

Fråga mig

9 besvarade frågor

Omröstning

I vilken månad fyller jag år?
 April?
 Februari?
 Juni?
 Maj?
 September?
 Mars?
 Juli?
 Augusti?

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17
18
19 20
21
22
23
24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2013 >>>

Länkar

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Djur bilder :)

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards