Vilma Drew

Alla inlägg under juni 2014

Av Vilma - 23 juni 2014 15:07

Igår shoppade jag med mamma. Behövde lite grejer till en sak. Men berättar inte det än! För där är så mycket rea just nu och som ni kanske vet så älskar jag rea!
Men iallafall gick jag in på H&M och såg att de hade rea på ESSIE nagellack. Men köpte aldrig det, ångrar så enormt.
Men tyckte själv att jag hade så många nagellack.
Hittade iallafall ett par snygga byxor, behövde verkligen ett par nya! De är tajta och verkligen rätt färg! Byxorna var på rea och kostade 150kr
Köpte och en super söt sommarkläning. Den var tyvärr inte på rea men det var så billig och värd priser. Den kostade 150kr
På skopunkten behövde jag ett par nya sandaler men hittade inga som passade mig. Jag har så smala fötter så finns inte så mycket som passar mig på bredden..
Men köpte ett bar "klack sandaler" de kanske ser tantiga ut men jag tycker det se snygga ut. Dessutom blir man lite längre i dem också. Sen köpte jag också ett par "klack ballerina" skor eller vad det nu heter. De vad så fruktansvärt sköna så köpte de direkt! Kan tyvärr inte visa dem på bild för min mamma har de just nu så ja ;) (dem skorna är hennes också, för vi har samma storlek likxom) :P

Det var allt vad jag har köpt! Vi hörs, Thao!

Klänning för 150 kr

Av Vilma - 19 juni 2014 10:10

Igår bestämde vi oss för att sova i tält, mamma hade nyss köpt ett fyra manna tält.
Så vi satte upp tältet igår kväll. Vi såg på film och åt lite snacks till.
Alla kunde sova eftersom det vad så mysigt!
Idag åker Lisa hem. Så tråkigt. För vi har haft så roligt!
Men vi ska shoppa en sista gång. Eftersom det skulle vi egentligen ha gjort igår men blev inte av!
Men imorgon är det midsommar, ska bli super kul!

Av Vilma - 16 juni 2014 17:02

Igår kom Lisa till oss från Halland. När de kom åkte vi till Tosselilla. Det var verkligen as kul. Åkte många karuseller, testade på att köra Segway, och åkte kanot. Sen så badade vi också såklart. På hemvägen hade vi pengar kvar så vi bestämde oss för att spela lite.
Jag ville köra på "rullljulet" eller vad det nu heter. Jag chansade på några nummer och jag vann! Blev svin glad, har aldrig vunnit från ett sådant ljul.
Sen ville jag testa på att försöka vinna på att man drar upp lappar "typ som lotto" (lite svårt att förklara) men iallafall så vann jag där med! Jag vann då Gott & blandat! :)
Här kommer några bilder från dagen igår!

Sen matade vi fiskar :)

Av Vilma - 13 juni 2014 15:17

Äntligen sommarlov! Så skönt det ska bli med ledighet i två månader.
Vi har nyss slutat skolan. Kommer sakna klassen såklart!
På söndag kommer Lisa ner till oss från Halland. Vi kommer tälta, åka till Tosselilla och mycket mer. Så sommarlovet har liksom redan börjar haha :)
Är också svin nöjd med mina betyg! Dagen kan inte bli bättre.

Av Vilma - 12 juni 2014 14:27

Imorgon får vi sommarlov. Ska bli så himla skönt. Under sommaren kommer jag:
?plugga svenska & matte
? gå på Tosselilla med Lisa
? sola och bada
? vara med vänner
? sova i tält
? semester med Lisa och hennes familj.
Kommer vara mer saker antagligen men detta är bara bäst ensålänge! :) ha det bäst! Så hörs vi imorgon! Thao.

Av Vilma - 11 juni 2014 07:14

Sitter just nu i bussen påväg till skolan. Bara 2 dagar kvar, den sommarlov. Sen börjar jag 9:an :D
Ska bli så spännande men endå vill man inte tänka på det. För snart nationella prov och sina slutbetyg. Men det kommer nog gå bra.
I skolan är det väll en hel vanlig dag förutom att jag inte har något att göra. Jag är klart med allt :)
Men nu ska jag byta buss, Thao!

Av Vilma - 9 juni 2014 08:08

I lördags tältade jag och Erica. Altås det car svin kul! Så det måste göras om. Vi såg på film inne i tältet och det var hundraåringen, den var så bra och sjukt kul. Sen gick vi hem och borstade tänderna och fixade oss, och gick ut till tältet sedan. Jag sommnade på direkten. Men lite trångt var det kanske eftersom det var bara ett två mans tält. Haha!
Men det gick.

Nu är man påväg till skolan, det är inte många dagar kvar, sen sommarlov!

Av Vilma - 7 juni 2014 16:41

Igår fotade jag bilder när vi gick tåget och så :

Presentation


Hej Mitt namn är Vilma. Jag är en 16 årig tjej som bor i Skåne. Jag verkligen älskar att hålla på med allt som har att göra med bilder, videos och blogga. Det ni kommer få se på min blogg är allt om min vardag, Youtube och lite allt möjligt. (Jag har då

Fråga mig

9 besvarade frågor

Omröstning

I vilken månad fyller jag år?
 April?
 Februari?
 Juni?
 Maj?
 September?
 Mars?
 Juli?
 Augusti?

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4 5 6 7
8
9
10
11 12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2014 >>>

Länkar

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Djur bilder :)

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards