Vilma Drew

Alla inlägg under oktober 2013

Av Vilma - 29 oktober 2013 22:27

Nu är jag hemmafrån Kidde.
Åkte hem i morse för jag skulle träna idag. Vi hade skit skoj igår, för igår var det storm och stormen gjorde så att det blev strömavbrott!
Vi spelade spel på våra plattor och sedan la vi oss under bordet eftersom alla plats var upptagen :P haha!! Men vi somnade!! :D

Imorgon ska jag träna igen. I 6 timmar. Ska ta med mig baguett, frukt o dricka :)

Igentligen skulle vi till Ullared på torsdag men vår bil gick sönder så vi blir hemma istället -_-

Det var allt, ha det bäst. Kram <3



Av Vilma - 28 oktober 2013 12:20

Idag är jag med Kidde. Kom hem till henne igår. Vi åt jätte god mat och sjukt god äppelpaj.
Idag håller vi på att fixa till hallowen festen. Längtar sjukt mycket <3
Jag avslöjar inget, men kan visa det senare i veckan. Men kan säga att de har något med chokladbollar att göra!

Vi håller på att äta godis medan vi väntar på att de är inne i kylen, mums!! :) <3

Ha det bäst! Puss!!

[Bild]

[Bild]

Strössel! <3

Av Vilma - 25 oktober 2013 21:22

Sen i torsdes så var vi lediga. Så himla skönt. Har hunnt måla mina naglar, gått på en messa ang gumnasium. Var faktiskt rätt roligt! Blev sminkad gratis. :) hihi!

Igår kväll kom Emmas familj till oss. Vi bjöd på fika och pratar om ullared. Vi ska kanske till Ullared snart :P!
Men det var skoj.

Idag har varit på marknad. Det var rätt skoj. Jag köpte inget speciellt. Men köpte bara en munk :P
Sen har jag inte gjort så mycket. Nu är det en vecka kvar, sen är lovet slut :(

Kram!! //Vilma

Sminkad av en riktigt duktig person <3

Av Vilma - 23 oktober 2013 09:47

Igår kväll hade jag inget att göra så jag började att fläta mitt hår :P

Började att fläta håret.

Sedan sov jag med det på morgonen och sedan tar du ut dem och då ser det ut såhär!

Riktigt fint.

Love My best friend! <3

Av Vilma - 21 oktober 2013 15:25

Denna veckan går riktigt snabbt. Vi jobbar bara mån, tis o onsdag. Hur kul som helst.

Nästa vecka har vi höstlov! :)
Då kommer jag blogga nästan varje dag. :) imorgon ska vi ha svenska prov.
Men snart ska jag ta bussen.

För en stund sedan la jag också upp ett inlägg "Måndag" men det var lösenordsskyddat, så får göra om det.

Ha det bäst. Kram

Av Vilma - 21 oktober 2013 14:53
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Av Vilma - 19 oktober 2013 15:14

Idag var jag o syrran ute och tog foton!
Så kommer lägga upp lite gästboken, eftersom höstens här ;)

[Bild]

Av Vilma - 17 oktober 2013 09:44

Jag har gjort nya naglar, så tänkte visa er.
Jag gjorde de gröna eftersom jag ska på konsär idag och då skulle man ha grön klädsel och ville att min klädesel skulle passa in.

Jag använder ett nagellack från Star Nails. Riktgt fin färg.

Jag använder ett vitt nagellack från Claudia. (väldigt suddig bild)

och base coal från kubiss

börjar med att måla mina naglar.

-DÅLIG BILD-

Jag la också på vitt nagellack som ett hjärta :)

Och sist lackar jag

KLAR!!! :D

Jag vet, väldigt lätt med hade inte såbra fantasi!

Presentation


Hej Mitt namn är Vilma. Jag är en 16 årig tjej som bor i Skåne. Jag verkligen älskar att hålla på med allt som har att göra med bilder, videos och blogga. Det ni kommer få se på min blogg är allt om min vardag, Youtube och lite allt möjligt. (Jag har då

Fråga mig

9 besvarade frågor

Omröstning

I vilken månad fyller jag år?
 April?
 Februari?
 Juni?
 Maj?
 September?
 Mars?
 Juli?
 Augusti?

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29
30
31
<<< Oktober 2013 >>>

Tidigare år

Länkar

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Djur bilder :)

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards