Vilma Drew

Alla inlägg under juni 2013

Av Vilma - 30 juni 2013 18:59

Söndag, trist väder
Idag var det sjukt trist väder. Man bli så deppig när det är fult väder, det bara regnar och regnar. Men i allafall, idag har vi då fått får. Sex stycken. Det är 4 vita och 1 brun och en svart. Din bruna är sjukt gullig.
Sedan har jag sett på en film på youtube, den heter ett tonårs liv. :)
Imorgon är det måndag, och då ska jag packa lite skaver. För att på onsdag ska jag ta tåget till mormor. :) ska bli riktigt skönt att slippa allt där hemma! Vi hörs! Kram

Av Vilma - 29 juni 2013 17:14

Idag åkte jag till loppis, jag och min pappa åkte dit. Jag hitade en jätte snygg väska, och då såg jag att den var helt ny! Handtagen var inplastad, och prislappenvar kvar :P! Jag frågade om hon ville ha den för en 10 och hon sa ja :) haha, mitt bästa fynd! Efter loppisen cyklade jag till badet. Det tog för mig 24 min att cykla :)
Jag och Emma badade länge!

Här cyklade jag till badet. :) <3

Av Vilma - 29 juni 2013 15:09

Idag har jag inget på gång. Har rätt trist faktiskt. Fast inte tråkigt. Just nu ligger jag i sängen och bloggar! Har just jobbat med matte, och gjort i ordning mitt rum, istället för att jag ska fota allt jag fick i Malmö i torsdags så filmade jag in en video igår. Det blev rätt lång video. Hoppas ni tycker att den blir bra ;) på måndag kommer min bästa vän hem från Danmark. Har saknat henne som bomben! Efter maten kanske drar jag till loppis. Vi får se :) hoppas inför en skön och lugn lördag! :) kolla in länken: http://m.youtube.com/watch?v=FLo4ZC8CxNI

Jag och min fina keps :) min bästa vän heter Kidde <3

Av Vilma - 28 juni 2013 10:17

hej!
Igår var jag i Malmö men pappa o några andra. I var på en mässa. Vi kollade på coola prylar, traktorer, och tog massor med godis och pennor. Sen fick vi också graits fika, glass och mycket mer gott! Haha:)
Igår kväll fixade vi mitt rum. Vi möblerade om mitt rum. Blev genast mycket finare. Som ni ska kr läste i mina förra inlägg så köpte vi en garderob till mig, och den är uppe nu :) hihi!
Idag ska jag jobba lite matte och städa :) kram! <3

Det var sjukt många bilar! :)

här är alla saker som ligger på bordet. Inte så bra bild :(

VÄLDIGT RÖRIG. Kommer bättre bild om några dar ;)

Av Vilma - 26 juni 2013 23:55

Idag vaknade jag halv tolv. Har inte sovit så länge under detta sommarlovet. Haha...
Men lite senare kom min mormor på besök. Då bjöd jag på en tårta som jag hade bakt till mormor. Den var super god!
Lite senare pluggade jag matte... :( typ världens tråkigaste att göra på sitt sommarlov.
Imorgon blir det kanske bad!! Hoppas på bättre väder nere i Skåne!!! :) kram!

Jag <3

Min fina tårta :)

Av Vilma - 25 juni 2013 18:24

idag har jag badat med Carla. Det var jätte kul! Vi hade riktigt tur med vädret. För när vi hade gycklat klart och gick in så öste det ner regn!!
Igår målade jag mina naglar, fem blev bra. Kanske kommer inlägg lite senare ikväll, eftersom min mamma är o shoppar lite saker till mig :)! Ha det bäst. Kram!!

Mina fina nya naglar ;) Ett gilla??

Av Vilma - 25 juni 2013 09:34

Idag ska jag åka och bads med en kompis. Här nere i Skåne så är det molnigt.
Jag ska bada med min kompis Carla. Vi har känt varandra rätt länge. Vi ska försöka att vara där nästan hela dan :), men vi kommer cykla hem till mig sedan! Hihi. Sorry för dåligt uppdatering. Kommer bli bättre senare :) kram

Av Vilma - 23 juni 2013 20:31

Idag var jag och min familj på IKEA i Malmö. Vi köpte en ny garderob till mig! (Bild kommer), godis, lådor och mycket mer :) imorgon är det måndag. Då ska jag bog bada, det är sjukt kul att bada. Igår natt fick vi en överraskning när vi kom hem. skulle ge mina katter mat, då jag ser katten ligga i en låda med en bebis. En kattunge som låg och dia. Vi tor att det är en pojke <3 Hoppas ni hade en kul midsommar som jag hade :) kramar <3

Presentation


Hej Mitt namn är Vilma. Jag är en 16 årig tjej som bor i Skåne. Jag verkligen älskar att hålla på med allt som har att göra med bilder, videos och blogga. Det ni kommer få se på min blogg är allt om min vardag, Youtube och lite allt möjligt. (Jag har då

Fråga mig

9 besvarade frågor

Omröstning

I vilken månad fyller jag år?
 April?
 Februari?
 Juni?
 Maj?
 September?
 Mars?
 Juli?
 Augusti?

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15
16
17
18
19
20
21 22 23
24
25 26
27
28 29 30
<<< Juni 2013 >>>

Länkar

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Djur bilder :)

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards