Vilma Drew

Alla inlägg under maj 2014

Av Vilma - 29 maj 2014 18:44

Just idag är det ett år-sedan jag skaffade denna blogg. Att ha börjat som 0 besökare & nu 100 besökare varje dag, det är helt sjukt! Tack för allt! Det är ni som ha gjort så att jag har kommit så här långt.
Kommer firas med jordgubbar med grädde. Så sjukt gott!

Glöm inte att följ med på instagrm där jag heter Amliiv99

På ASK heter jag Vilmaflickan. Där får ni ställa så många frågot ni orkar! Blir så glad när jag får frågor ;)

I tisdags så åt vi glass med klassen på ett jätte fint glass ställe. Såhär såg min egna glass ut. Riktigt smarrigt! Vilken tur hade jag tablett med mig så att jag kunde äta :D

Av Vilma - 27 maj 2014 08:54

Nu sitter vi på tåget till Danmark. Vi ska besöka en skola. Och vi ska lära oss lite danska. Jätte roligt, haha :)
Men det är faktiskt bra att förstå danska.
Men vi hörs, Thao!

[Bild]

Av Vilma - 26 maj 2014 07:48

I lördags var jag och shoppade med Linnea. Jag köpte tre saker, ett par harlems byxor för jag behövde det till min dans. Sen köpte en jag en mascara & ett baby Lips!
Jätte nöjd över allt!

Igår var det sista gången på min musikalskola, sen nästa helg är det stor uppvisning! Längtar men är sjukt nervös. Ska sjunga en låt som heter älska mig, sen ska jag sjunga solo på en liten text.
Sen ska jag spela teater & även dansa. Det är rätt mycket haha, fast det klarar jag! För det är så kul!

[Bild]

[Bild]

[Bild]

Av Vilma - 21 maj 2014 09:53

Just nu är jag klar med mitt hemkunskapsprov! Tyckte att det var riktigt lätt.
Men nu sitter men i solen och typ slappar. Är helt slit efter fyra sidors prov!

Av Vilma - 21 maj 2014 08:37

Igår när jag kom hem, hade vår andra katt "råttan" (kallar vi henne) fråga mig inte varför! Haha.
Men först fick hon två stycken, tyvärr var de redan döda när jag hitade dem. Kattungarna kom för tidigt. De var inte färdig växta. & råttan brydde inte sig om kattungarna, hon bara lämnade dem.
Eter kanske två timmar, hade den tredje kommit. Den klarade sig inte heller. Så tyvärr blev det inga kattungar. Men det var ändå lika bra för vi kunde ändå inte ha dem. Eftersom arnars skulle vi ha flera hundra katter typ haha! Vi vet inte varför hon födde dem så tidigt & varför hon inte ville ha dem. Så det var väldigt tråkigt. Men råttan mår bra idag iallafall.

Av Vilma - 20 maj 2014 10:58

Nu slutar jag skolan för dagen! Så gött! Vi fick kompensation ledigt.
Så riktigt skönt. När jag kommer hem ska jag plugga, äta & träffa min mormor!

Av Vilma - 19 maj 2014 19:45

I onsdags märkte vi att vår katt Muffin var jätte smal. Så vi tänkte då att Muffin har fått sina kattungar. Men vi hittade dem inte. Letade och letade tills jag verkligen gav upp. I lördags bestämmde jag mig för att hålla ett öga på muffin var hon blir av. Då plötslsigt efter en halvtimme går hon in någonstans. Hon hade lagt dem på ett väldigt speciellt ställe med isolering. Och kan redan säga att det var rätt långt upp!

Men iallafall nu är dem hittade och är på ett bättre plats. Det blev två pojkar. En hel svart och en Vit & svart. 

Tycker att de är så söta! <3

Vi ska försöka sälja en kattunge eftersom vi inte kan ha för många kattungar, vi väntar på en Katthona som snart också ska få ungar.

Är ni intresserad efter en kattunge? Kommentera eller maila mig!


     


   



Av Vilma - 13 maj 2014 08:28

Imorse när jag vaknade regnade, det var verkligen höst väder. Skit trist! Förra veckan var det sol.
Och nu höst väder. Det liksom regnar, blåser och är svik kallt! Måste bli sommar smart.

Presentation


Hej Mitt namn är Vilma. Jag är en 16 årig tjej som bor i Skåne. Jag verkligen älskar att hålla på med allt som har att göra med bilder, videos och blogga. Det ni kommer få se på min blogg är allt om min vardag, Youtube och lite allt möjligt. (Jag har då

Fråga mig

9 besvarade frågor

Omröstning

I vilken månad fyller jag år?
 April?
 Februari?
 Juni?
 Maj?
 September?
 Mars?
 Juli?
 Augusti?

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5
6
7 8
9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19 20 21
22
23
24
25
26 27
28
29
30
31
<<< Maj 2014 >>>

Tidigare år

Länkar

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Djur bilder :)

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards