Vilma Drew

Alla inlägg den 9 augusti 2013

Av Vilma - 9 augusti 2013 09:12

De senaste en vecka och denna vecka har vi varit med Lisa, Molly och Erika! Erika är mammas vän! Förra veckan kom de till oss. Denna veckan kom vi till dem! Igår åkte vi hem, jag var rätt ledsen inne i mig, men jag klara mig! Hos dem ligger Ullared rätt nära så vi åkte dit! Då köpte jag sjukt mycket! På bilden ni ser sen ser ni alla mina saker utom Mina kläder och väskan!... Vi var också och shoppade igår! Då vi köpte en topp på Monky, halsband på ur & pen för 20 kr. Och ett par convers skor! Dem är sjukt snygga och det var rea på stadium, så nu kostar ddm 400 kr. :) idag ska mamma o pappa på fest, men jag och några vänner stannar hemma för att ha fest själva! :) hoppas ni har klart utan mig i några veckor! Kram!

Gekås! :)

Av Vilma - 9 augusti 2013 09:11

De senaste en vecka och denna vecka har vi varit med Lisa, Molly och Erika! Erika är mammas vän! Förra veckan kom de till oss. Denna veckan kom vi till dem! Igår åkte vi hem, jag var rätt ledsen inne i mig, men jag klara mig! Hos dem ligger Ullared rätt nära så vi åkte dit! Då köpte jag sjukt mycket! På bilden ni ser sen ser ni alla mina saker utom Mina kläder och väskan!... Vi var också och shoppade igår! Då vi köpte en topp på Monky, halsband på ur & pen för 20 kr. Och ett par convers skor! Dem är sjukt snygga och det var rea på stadium, så nu kostar ddm 400 kr. :) idag ska mamma o pappa på fest, men jag och några vänner stannar hemma för att ha fest själva! :) hoppas ni har klart utan mig i några veckor! Kram!

[Bild]

[Bild]

Gekås! :)

Presentation


Hej Mitt namn är Vilma. Jag är en 16 årig tjej som bor i Skåne. Jag verkligen älskar att hålla på med allt som har att göra med bilder, videos och blogga. Det ni kommer få se på min blogg är allt om min vardag, Youtube och lite allt möjligt. (Jag har då

Fråga mig

9 besvarade frågor

Omröstning

I vilken månad fyller jag år?
 April?
 Februari?
 Juni?
 Maj?
 September?
 Mars?
 Juli?
 Augusti?

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17
18
19 20
21
22
23
24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2013 >>>

Länkar

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Djur bilder :)

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards