Vilma Drew

Alla inlägg den 6 oktober 2013

Av Vilma - 6 oktober 2013 22:24

Idag var jag på träning. Riktigt skoj! :)
Jag o Emma var inne på Ica o köpte lite grejer.
Imorgon är det skola.. :(
Men jaja, inte långt kvar till julafton <3 det är bara 78 dagar kvar!!
Nu ska jag sova.
Jo just det, igår la jag upp ett inlägg, där jag råkade lägga upp 3 gånger... Sorry, blev lite galet ;)

10 DAGAR!! .... Död... :(

Vill baka tillbaka tiden, <33333

?

Av Vilma - 6 oktober 2013 09:22

Igår kan man säga att jag jobbade! Jag hjälpte moln farbrors fru med en messa. En helspmessa!
Vi gjorde allt möjligt i köket!
Vi sålde mest soppa, kaffe och bullar.
Det var mest popular. Men jag fick 500 kr :) :)

Men idag ska jag till show o musikal! Det ska jobbigt och ändå roligt! :)


Och i fredes så bakade vi kanelbullarna. Eller rättasakt jag själv ;)

Detta blev över ;)

Av Vilma - 6 oktober 2013 09:17

Igår kan man säga att jag jobbade! Jag hjälpte moln farbrors fru med en messa. En helspmessa!
Vi gjorde allt möjligt i köket!
Vi sålde mest soppa, kaffe och bullar.
Det var mest popular. Men jag fick 500 kr :) :)

Men idag ska jag till show o musikal! Det ska jobbigt och ändå roligt! :)


Och i fredes så bandade vi kanelbullarna. Eller rättasakt jag själv ;)

[Bild]

Detta blev över ;)

[Bild]

[Bild]

Av Vilma - 6 oktober 2013 09:16

Igår kan man säga att jag jobbade! Jag hjälpte moln farbrors fru med en messa. En helspmessa!
Vi gjorde allt möjligt i köket!
Vi sålde mest soppa, kaffe och bullar.
Det var mest popular. Men jag fick 500 kr :) :)

Men idag ska jag till show o musikal! Det ska jobbigt och ändå roligt! :)


Och i fredes så bandade vi kanelbullarna. Eller rättasakt jag själv ;)

[Bild]

Detta blev över ;)

[Bild]

[Bild]

Presentation


Hej Mitt namn är Vilma. Jag är en 16 årig tjej som bor i Skåne. Jag verkligen älskar att hålla på med allt som har att göra med bilder, videos och blogga. Det ni kommer få se på min blogg är allt om min vardag, Youtube och lite allt möjligt. (Jag har då

Fråga mig

9 besvarade frågor

Omröstning

I vilken månad fyller jag år?
 April?
 Februari?
 Juni?
 Maj?
 September?
 Mars?
 Juli?
 Augusti?

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29
30
31
<<< Oktober 2013 >>>

Länkar

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Djur bilder :)

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards