Vilma Drew

Alla inlägg den 30 november 2013

Av Vilma - 30 november 2013 12:57

Sorry för dåligt, uppdatering. Men jag har inte haft tid. Har Mycket med läxor. Och har inte så mycket att skriva om. Men ska försöka mer. Idag och imorgon måste jag plugga SO ska ha so prov på måndag. Trist...
Men igår var jag och passade mina kusiner. Det var riktigt roligt. Skulle jätte gärna göra om det <3
Vi byggde en koja, lekte fiske, byggde pussel och mycket mer kul! :*
Idag har vi också varit på massor med traktor visningar. Var tvungen att följa Med eftersom han hämtade mig på vägen när jag var hos mormor. Kan vell säga att det var endå rätt ok. Man fick artsoppa på ena stället och gulasch soppa på stället i Ystad.
Min pappa är liksom rätt beroende på traktorer...
Men vi köpte också termos mugg o en stor termos. För 252 kr. Riktigt bra pris.

Men nu måste jag plugga. Ha det bäst! Kram.

Gulasch soppa ;)

Gårdagens mat :D

Presentation


Hej Mitt namn är Vilma. Jag är en 16 årig tjej som bor i Skåne. Jag verkligen älskar att hålla på med allt som har att göra med bilder, videos och blogga. Det ni kommer få se på min blogg är allt om min vardag, Youtube och lite allt möjligt. (Jag har då

Fråga mig

9 besvarade frågor

Omröstning

I vilken månad fyller jag år?
 April?
 Februari?
 Juni?
 Maj?
 September?
 Mars?
 Juli?
 Augusti?

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4 5 6
7
8
9 10
11 12 13
14
15
16
17
18 19 20 21 22
23
24
25 26 27
28
29
30
<<< November 2013 >>>

Länkar

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Djur bilder :)

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards