Vilma Drew

Alla inlägg den 12 januari 2014

Av Vilma - 12 januari 2014 14:29

   Hej på er! Idag är jag med min finaste kompis Kidde. Vi tänkte göra en best friend tag så vi sätter igång.   

 

1. Hur och när träffades ni?

Jag och Kidde träffades på ett dagis som hette lövgrodan. Sen dess har vi hållt kontakten! 

 

2. Vilken är ert favorit minne tillsammans?

Vi har inget favoritminne för vi har alltid så kul tillsammans.


3. Beskriv varandra i tre ord.

Kidde säger till Vilma: underbarast, söt och bäst

Vilma säger till KIdde: Underbar,bäst och omtänksam

 

4. Vad är ditt drömjobb?

Kidde: stylist

Vilma: stylist


5. Vad är din favorit makeup märke?

Kidde: loreal paris

Vilma: maybelline new york

 

6. Vad är något som retar dig om den andra personen?

Kidde tycker att de som retar henne är att Vilma ser så bra ut.

Vilma tycker att de som retar henne är att Kidde är hon är så fantaiskt underbar, hon ser så snygg ut!

 

7. Om ni kunde gå någonstans i världen tillsammans, var skulle det vara och varför?

Vi väljer att Thiland eller New York

 

8. Favorit inre skämt?

Vi kommer inte på!

 

9. Vem tar längre tid att göra sig redo på morgonen?

Kidde tar längst tid på morgonen :) 

 

10. Favorit årstid?

 Absolut sommar ☆

 

11. Favoritlåt?

Kidde: Soldier - Gavin DeGraw 

           Perfekt two - Perfekt two

Vilma: Corlors - Laleh


12. Hur gammlar är ni?

Vima: 14, snart 15 i mars

Kidde: 12, 13 i septemer


13. Klackar eller låga?

Vi båda tycker klackar. Men vi går bara i klackar på fest.   

14. Byxor eller klänningar?

Byxor i skoan eller hämma. Men typ på fest så klänning!


15. Favorit djur?

Kidde: Hund

Vilma: Hund & Katt 


16. Om ditt hus brann ner, och hela familjen var säker på att vara okej, vad skulle du spara och varför?

  Kidde: Jag hade tagit min mobil för det är lixom hela mitt liv som Vilma sa. Och såklart pengar. För att pengar är ju liksom pengar ;) 

  Vilma: I familjen räknas ju mina fantaskiska djur som då är hunden och katterna så apsolut dem först.

  Men arnnars Min mobil, pengar och foton. För att min mobil är hela mitt liv typ ;) Och pengar e liksom pengar...

 

'17. Komedi, skräck, eller chick-flick?

   Vilma och Kidde: Vi tycker båda komedi & skräck!


18. Blackberry eller iPhone?

 Såklart iPhone     

19. Favoritfilm/serie?

Vilma: Serie: Andra avenyn och Vintergatan

          Film: Hunger games. 

Kidde: serie- one tree hill & 90210

          Film- nice or naughty & twilight

 

20. Vad är något konstigt att du äter?

      Vi är typ normala :D   

 

21. Har ni något att matcha? 

      Vi har vit iPhone 4s. 

       Vi har bff halsband

 

22. Vad är erat favorit mat?

    Vilma: Kebabpizza och tacko

    Kidde: Kebabpizza, pizza med kyckling o pommes och såklart Tacko! 

 

Här kommer en bild på oss!  

Kommentera om du också du har/gör en sådan. Så kollar vi gärna in den! 

Puss/ Vilma & Kidde     

      

      

 

 

 

Presentation


Hej Mitt namn är Vilma. Jag är en 16 årig tjej som bor i Skåne. Jag verkligen älskar att hålla på med allt som har att göra med bilder, videos och blogga. Det ni kommer få se på min blogg är allt om min vardag, Youtube och lite allt möjligt. (Jag har då

Fråga mig

9 besvarade frågor

Omröstning

I vilken månad fyller jag år?
 April?
 Februari?
 Juni?
 Maj?
 September?
 Mars?
 Juli?
 Augusti?

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29 30
31
<<< Januari 2014 >>>

Länkar

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Djur bilder :)

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards