Vilma Drew

Alla inlägg den 7 september 2013

Av Vilma - 7 september 2013 22:38

Sen igår har vi varit på körläger!
Det är riktigt kul! Det gick att sova, men Emma somnade först, sen jag och Sannie! Men jaja,...
Idag har vi sjungt, ätit och sjungit.. Och ikväll har vi bowlat och ätit, med det blev det också tipsrunda!
Det var rätt Nice ;)
Sedan har jag också lärt mig att göra en fiskbensfläta! Skit skoj! Här kommer bilder på dem :P

Nu står vi o väntar på att vi ska åka hem... :) ha det bäst! Pözz...
(Om jag stavade fel, så var jag rätt trött!)

Test nr 1 :)

Test nr 2 :P

Test nr 3

Test nr 4 :)

Bowling :) :)

Maten :P

Jag o Sannie! <3 :)

Presentation


Hej Mitt namn är Vilma. Jag är en 16 årig tjej som bor i Skåne. Jag verkligen älskar att hålla på med allt som har att göra med bilder, videos och blogga. Det ni kommer få se på min blogg är allt om min vardag, Youtube och lite allt möjligt. (Jag har då

Fråga mig

9 besvarade frågor

Omröstning

I vilken månad fyller jag år?
 April?
 Februari?
 Juni?
 Maj?
 September?
 Mars?
 Juli?
 Augusti?

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3
4
5
6 7 8
9 10
11
12
13 14 15
16 17 18
19
20
21
22
23 24 25 26
27
28 29
30
<<< September 2013 >>>

Länkar

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Djur bilder :)

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards