Vilma Drew

Alla inlägg den 14 september 2013

Av Vilma - 14 september 2013 22:03

Nu är vi hemma, vi kom hem typ vid 21.00 <333
Det var superkul! Till mat blev det tackos och till efterrätt blev det chokladmouse. Super gott!
Vi byggde också ett tält.
Vi såg på körslaget också ;)

[Bild]

~suddig bild~

Kusin Elliot <3
???

Av Vilma - 14 september 2013 17:53

Jag tänkte bara skriva om en sann historia som har varit med mig i mitt liv. Jag måste prata ut! Vill du inte läsa, så skit i det! Men detta är vad som har hänt mig i många år! Och kommer det stavfel eller något annt knasit så skit i det! :)


Jag kan väll börja med sen jag började förskoleklass... Jag var inte den som var sådär populär, utan jag var den som oftast hängde efter andra, önskade oftast att jag skulle bli populär. andra kunde tycka om mig, älska mig den som jag va. Jag slutade den skolan i 2:an eftersom jag hade dåligt med kompisarna och mycket med min dåliga matte o engelska...!

Jag började på en ny skola väldigt väldigt nära den andra.
Jag blev visad av två par kompisar, de hette Emilia och Jannica.
Efter ett år började det hända ALLT!!
Jag var fortfarande inte populär utan blev mobbad varje dag på skolan. En kompis stöttade mig, Men en annan person förstörde mellan oss...Hon ville bara retas!
Min kompis börjar ännu mer tycka om Henne. Jag blev då ensam varje dag på skolan, rasterna och överallt! Ville bara försvinna så de slapp se mig, ville helt enkelt dö. Jag gick till kurator varje dag, de skulle hjälpa mig. Men det hjälpte inte!
Det blev ännu värre i klassen! Jag var sämst! Alla kallade mig spinkis. Jävla idiot och mycket svordomar.
Jag bestämde mig för att byta skola. Jag trivdes helt enkelt inte! Dessutom slutade jag för att det var dåliga lärare.
Jag slutade den skolan i 4:an.

När jag började på en ny skola, bestämmde jag mig för att vara mig själv. Direkt jag kom dit var det två par tjejor som längtade efter att jag kom! De sa hej och visade mig runt! Jag hittade vänner, jag blev äntligen älskad! Efter några månader träffade jag en vän som hette Ida! Hon och jag blev genast goda vänner! Vi blev bästa vänner och var varje dag!
Jag var glad, längtade till att åka till skolan! Men jag var fortfarande mobbad av kilarna... Men inte lika mycket sen innan! Då var det tjejerna dom också mobbade mig!
Jag var mycket mer lyckligare!
Jag var heller inte den som hängde med killar utan var den som hatade killar! Jag blev förälskad i en kille men förstod genast hur dum han var efter några månader! Jag gick ut 6:an och började på en ny skola i Lund! Jag Hade då fått reda på att jag hade dyslexi, så därför behövde jag hjälp lite mer!
Jag fick toppen bra vänner! Blev älskad och populär!


Hoppad ni förstod, ville som sakt prata ut.
Idag tackar jag mina älskade vänner som tycker om mig för den jag är! Älskar er!!! <3333 <3
Kram Vilma som hatar MOBBNING!!

Av Vilma - 14 september 2013 11:06

I helgen måste jag jobba på det sista! Ska göra en power point ang talet!
So måste jag träna lite till!!
Så ja... :(
Men idag lite senare ska jag träffa min moster och kusiner! Ska bli super kul!!
Kommer blogga när jag är påväg hem eller är där! Kram på er!!

Presentation


Hej Mitt namn är Vilma. Jag är en 16 årig tjej som bor i Skåne. Jag verkligen älskar att hålla på med allt som har att göra med bilder, videos och blogga. Det ni kommer få se på min blogg är allt om min vardag, Youtube och lite allt möjligt. (Jag har då

Fråga mig

9 besvarade frågor

Omröstning

I vilken månad fyller jag år?
 April?
 Februari?
 Juni?
 Maj?
 September?
 Mars?
 Juli?
 Augusti?

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3
4
5
6 7 8
9 10
11
12
13 14 15
16 17 18
19
20
21
22
23 24 25 26
27
28 29
30
<<< September 2013 >>>

Länkar

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Djur bilder :)

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards