Vilma Drew

Alla inlägg den 9 september 2013

Av Vilma - 9 september 2013 21:13

Ikväll hämtade jag och mamma ett paket på Ica, vi hade köpt 2 iphone skal! Två till kommer senare, men idag kom dessa två!
Det till höger är mammas
Och mitt till vänster är mitt!
Tycker mycke om det nya och det ska jag ha i skolan imorgon :P

Det som är USA skal kostade 2 kr från tradera

Mammas skal kostade 11 kr med frakt från tradera!

[Bild]

[Bild]

[Bild]

Bästa vän fyller år idag!! <33

Av Vilma - 9 september 2013 12:34

Nu bloggar jag via datorn för typ tredje gången! haha.

Förra inlägget jag gjorde var pizz... Eftersom jag var stressad och skrev riktigt skumt! Förlåt för det.

Men idag, har vi studiedag, det var verkligen bra eftersom jag hade aldrig årkat åka till skolan eftersom jag har varit på körläger hela helgen!

Men idag ska jag plugga till so prov. Jag ska ha So prov nästa måndag. Behöver värkligen plugga till det! Så jag vet inte om jag kommer ha tid till att blogga, men det kommer kanske när jag sitter i bussen...


Jag har framförallt börjat dricka te nu, känner att jag blir "piggare" med te. Min favorit är blue fruit. Så bruakr jag ha lite socker i och såklart mjök!!


Favorit låt denna vecka: One republic- counting Stars

Ha det bäst så hörs vi! Kraaam    #skola #imorgon #SUGER


KONTAKT:

Instagram: Vilmaflickan

Mail: Vildaj4@gmail.com

KIK: vilmatjejen

Instagram: Dagens_sotnos_





Presentation


Hej Mitt namn är Vilma. Jag är en 16 årig tjej som bor i Skåne. Jag verkligen älskar att hålla på med allt som har att göra med bilder, videos och blogga. Det ni kommer få se på min blogg är allt om min vardag, Youtube och lite allt möjligt. (Jag har då

Fråga mig

9 besvarade frågor

Omröstning

I vilken månad fyller jag år?
 April?
 Februari?
 Juni?
 Maj?
 September?
 Mars?
 Juli?
 Augusti?

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3
4
5
6 7 8
9 10
11
12
13 14 15
16 17 18
19
20
21
22
23 24 25 26
27
28 29
30
<<< September 2013 >>>

Länkar

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Djur bilder :)

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards