Vilma Drew

Alla inlägg under november 2013

Av Vilma - 18 november 2013 09:43

Idag har jag fortfarande ont i halsen.
Så stannade hemma från skolanF kan knappt prata så...
Men idag ska jag bara sova och se på film! Gött ;)

(Gammal bild )

Av Vilma - 17 november 2013 08:47

Igår kväll blev jag sjuk. Hade skit ont i halsen och fick feber.
Inatt drömde jag om att huset skola riva. Att mitt rum var snart sönder...
Det var nog febern som gjorde detta :/

Men idag är mon hals inte ALS bra.
Kan erkänna att jag har druckit 3 koppar te och har tagit minst 10 halstabbleter. Inget hjälper :/

Och idag händer det mycket som jag vill gå på. Träning på musikalen. Och min kusin ska ha fest. :(

Jaja, hej då <3

Av Vilma - 15 november 2013 17:57

Hemma efter skolan och ser på film. Gött!

Fredag!! <33

Av Vilma - 13 november 2013 07:50

Nu sitter jag i bussen påväg till skolan. Har fett trist. Men funderar om jag ska "sova" är skit trött. Blev en sen kväll igår. Vi letade möss på mitt rum. Nä men de känns som att de ska äta upp mitt rum. Haha... Dem är liksom på vinden bredvid mitt rum. Mellan väggarna altså. :D
Men sen kunde jag sova när de blev mätta på lite mat på vinden.

Idag har vi hemkunskap. Älskar det. Det är mitt favoritämmne. Tycker om att baka :D

Tokiga jag! :)

Av Vilma - 12 november 2013 15:41

Nu är skolan slut och är påväg hem.
Hade idrott på slutet. Skoj :D
Men igår bakade jag chokladbollar. Skoj :P

Imorgon på morgonen har vi hemkunskap. Då ska vi ha prov. :D

Av Vilma - 11 november 2013 17:34

Nu har jag kommit hem. Vi fick sluta 14.00 istället för 15.00 eftersom vår lärare var sjuk.
Jag och pappa körde inom kvantum och hämtade ut mitt pris som jag hade vunnit. Hadee varit med i en tävling ang "milda" och jag vann! :D
ÄR SKIT GLAD!! Jag vann ett tefal Järn.

Men ikväll måste jag plugga. Plugga på no. :)
Ha det bäst. Pözz <3

Fotograf: Emma Hansson

Av Vilma - 11 november 2013 09:37

Nu har vi skola.. :D
Haha. Jau o Iris skojar lite gran. Detta var barra ett litet uppdatering.

Av Vilma - 10 november 2013 22:29

Nu ska jag snart sova o drömma mig bort :P nä men idag har jag inte gjort så mycket. Har gjort klart matten. Och har varit i tränat idag. Yey!!!
Men imorgon är det måndag o då e det skola...!

Ha det bäst. Pözz pözz

Och just det, detta var bara en uppdatering! <>

~Life is life ~

Presentation


Hej Mitt namn är Vilma. Jag är en 16 årig tjej som bor i Skåne. Jag verkligen älskar att hålla på med allt som har att göra med bilder, videos och blogga. Det ni kommer få se på min blogg är allt om min vardag, Youtube och lite allt möjligt. (Jag har då

Fråga mig

9 besvarade frågor

Omröstning

I vilken månad fyller jag år?
 April?
 Februari?
 Juni?
 Maj?
 September?
 Mars?
 Juli?
 Augusti?

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4 5 6
7
8
9 10
11 12 13
14
15
16
17
18 19 20 21 22
23
24
25 26 27
28
29
30
<<< November 2013 >>>

Länkar

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Djur bilder :)

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards