Vilma Drew

Alla inlägg under november 2013

Av Vilma - 10 november 2013 22:28

Nu ska jag snart sova o drömma mig bort :P nä men idag har jag inte gjort så mycket. Har gjort klart matten. Och har varit i tränat idag. Yey!!!
Men imorgon är det måndag o då e det skola...!

Ha det bäst. Pözz pözz

Och just det, detta var bara en uppdatering! <>

[Bild]

~Life is life ~

Av Vilma - 9 november 2013 23:37

Idag är är det lördag, och har inte gjort så mycket. Har sätt på filmer och pluggat. Igår såg jag klar serien Anda Avenyn. Är ett stort fan av den. Men idag har jag pluggat matte, gjort klart NO och har gjort klart hemkunskapsläxan. Man skulle laga en egen middag till två personer och bara använda 9 liter vatten!! Och jag klarade det :D yey!! :P
Men imorgon får jag plugga vidare. Och sen till träningen. (Dans, teater och sång.)

Av Vilma - 6 november 2013 22:10

Igår var jag på möte två gånger i skolan, första gången hade jag utvecklingsamtal med mamma, lärare
och mentor.
Sen var det möte med rektor!
Gick jätte bra. Men dock suger jag på att prata så jag kan säga att jag inte pratade ett dug! -_-
Men jaja...

Idag i skolan hände inte mycket, vår so lärare var sjuk så vi fick sköta oss utan lärare i några timmar.
Haha trodde dem ja. :D Men nu ska jag inte skvalldra för mycket. ;) utan kan säga att jag jobbade riktigt hårt, läste klart mitt kapitel på boken ;)
Och har gjort klart mina läxor.

Men nu måste jag sova, imorgon väntar nya tag. <3

Kram :)

Jag efter träningen!

Av Vilma - 5 november 2013 10:00

Har rast och lyssnar på musik :P
Men snart har vi en ny lektion! Trist!!
Men alla sitter med sina ipads och typ lyssnar på musik?

Haha, detta var bara ett uppdatering!

Av Vilma - 4 november 2013 18:54

Det var ett tag sedan jag bloggade. Och jag glömde att också att visa bilderna på vad det jag köpte innan, så tänkte visa det!

Men idag så började skolan igen. Rätt trist. Men det börjar snart bli lov igen.
Det är bara 44 dagar kvar ;) haha..
I lördes så var jag och Catta badade i Hörby. Tycker riktigt mycket om det badet. ;)

Hörby badet!

Badet

Köpte dessa Jensen för 200 kr på Cubus!

Ett nagelacks glitter från H&M kostar 20 kr

Ett nagellack 20 kr med smal pensel o stor

En ring från kaphal, men det var 1/2 priset så det blev 15 kr!

Ett par nys tränings byxor till idrotten och min dans/ o träning. Kostade 200 kr på stadium

Av Vilma - 1 november 2013 09:33

Snart ät höstlovet slut och det närmar sig skola...
Men idag är det den 1 november! Haha, Gud snart är det jul!
Men i onsdes så var jag också och tränade. Var där i 6 timmar. Men tiden gick rätt fort! Vi tränar med dans, sång och teater. Jag är med i allt.

Ska sjunga :
En helt ny värd
Decembernatt halleluja

Ska spela teater:
Dvärgarna (Snövit)

Ska dansa:
Två olika danser.

Det var allt :P

Presentation


Hej Mitt namn är Vilma. Jag är en 16 årig tjej som bor i Skåne. Jag verkligen älskar att hålla på med allt som har att göra med bilder, videos och blogga. Det ni kommer få se på min blogg är allt om min vardag, Youtube och lite allt möjligt. (Jag har då

Fråga mig

9 besvarade frågor

Omröstning

I vilken månad fyller jag år?
 April?
 Februari?
 Juni?
 Maj?
 September?
 Mars?
 Juli?
 Augusti?

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4 5 6
7
8
9 10
11 12 13
14
15
16
17
18 19 20 21 22
23
24
25 26 27
28
29
30
<<< November 2013 >>>

Länkar

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Djur bilder :)

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards