Vilma Drew

Alla inlägg den 3 juni 2013

Av Vilma - 3 juni 2013 14:42

Den 1 juni föddes en kille på natten. Han är svart och har en vit fläck på pannan. Hans mamma är helt svart. Idag är han 3 dagar gammal. Jag skulle gärna bara krama honom så mycket jag kunde, men han är för rädd. Men att klappa honom går galant! :) idag i skolan hade vi orientering och jag, Catta och Emilia kom först av alla sjuor! Det bar jobbigt att springa men ändå kul! Nu har vi bara 5 skoldagar kvar, sen har vi Sommarlov!! ???? är sjukt taggad! På tisdag altå imorgon har vi en helt vanlig skoldag! Hoppas ni har haft en bra måndag så hörs vi imorgon! Kram Vilma <3

Presentation


Hej Mitt namn är Vilma. Jag är en 16 årig tjej som bor i Skåne. Jag verkligen älskar att hålla på med allt som har att göra med bilder, videos och blogga. Det ni kommer få se på min blogg är allt om min vardag, Youtube och lite allt möjligt. (Jag har då

Fråga mig

9 besvarade frågor

Omröstning

I vilken månad fyller jag år?
 April?
 Februari?
 Juni?
 Maj?
 September?
 Mars?
 Juli?
 Augusti?

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15
16
17
18
19
20
21 22 23
24
25 26
27
28 29 30
<<< Juni 2013 >>>

Länkar

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Djur bilder :)

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards