Vilma Drew

Alla inlägg den 8 juni 2013

Av Vilma - 8 juni 2013 16:02

Nu sitter jag i bilen med Cattas pappa, Ylva och Catta. Vi har åkt rodel i Laholm. Det var sjukt kul! Jag skulle gärna göra om det! :D
Jag började med att åka med Catta, sedan åkte vi själva en gång. Sedan efter åkte vi tillsammans igen!
Jag åkte två gånger med Ylva, två gånger med Oskar och tre gånger med Malin. Andra gången jag åkte med Malin så höll Malin på att trilla av, jag hörde bara ett aj av Malin o stanade direkt. Då hade Malin skrapat sig och hade fått ett sår på handen :( .
Inte kul, men Malin var ändå glad! Jag tror att alla i klassen tyckte att det var skoj. Nu ska jag sova en liten stund i bilen, rätt lång väg hem! Hoppas ni läsare har haft en bra lördag!

Kramizar Vilma <33

Presentation


Hej Mitt namn är Vilma. Jag är en 16 årig tjej som bor i Skåne. Jag verkligen älskar att hålla på med allt som har att göra med bilder, videos och blogga. Det ni kommer få se på min blogg är allt om min vardag, Youtube och lite allt möjligt. (Jag har då

Fråga mig

9 besvarade frågor

Omröstning

I vilken månad fyller jag år?
 April?
 Februari?
 Juni?
 Maj?
 September?
 Mars?
 Juli?
 Augusti?

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15
16
17
18
19
20
21 22 23
24
25 26
27
28 29 30
<<< Juni 2013 >>>

Länkar

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Djur bilder :)

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards