Vilma Drew

Alla inlägg den 9 juni 2013

Av Vilma - 9 juni 2013 22:50

Nu ska jag och Kidde sova! Vi har haft en toppen dag<3 älskar dej Kidde. Hoppas ni har haft en bra dag! Sov gott :) kramizar vilma... :)

Av Vilma - 9 juni 2013 18:57

Idag kom Kidde. Det var sjukt kul Att hon kom. Vi började att bada i vår vattenspridare! Vi blev sjukt blöta, vi gick in o fick byta kläder ;) senare gjorde vi en lek, den heter vatten challengens. Alla ska ha vatten i munnen o sedan en person ska nuna på en låt. När personen har kommit på låten spottar de ut vattnet på en, sedan säger svaret :) naturligt vis så vann jag! Haha.. Nä men vi blev sjukt blöta så vi bytte kläder igen.
Lite senare kom tildas kompis Carla så vi lekte dunkgömme (klubbis). Senare åkte Carla hem. Just nu sitter vi och sjunger :D. Snart ska vi äta och Kidde ska sova över! Ska bli sjukt kul. Här får ni se bilder på oss! <3

Presentation


Hej Mitt namn är Vilma. Jag är en 16 årig tjej som bor i Skåne. Jag verkligen älskar att hålla på med allt som har att göra med bilder, videos och blogga. Det ni kommer få se på min blogg är allt om min vardag, Youtube och lite allt möjligt. (Jag har då

Fråga mig

9 besvarade frågor

Omröstning

I vilken månad fyller jag år?
 April?
 Februari?
 Juni?
 Maj?
 September?
 Mars?
 Juli?
 Augusti?

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15
16
17
18
19
20
21 22 23
24
25 26
27
28 29 30
<<< Juni 2013 >>>

Länkar

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Djur bilder :)

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards