Vilma Drew

Alla inlägg den 19 februari 2014

Av Vilma - 19 februari 2014 21:08

Blev inget uppdatering hehe, glömde typ det. Men i allafall. Är hemma nu som är såå skönt <33
Men bi körde vid 10 tiden. Sen stannde vi förbi min mormor i Laholm. Sen åkte vi upp. När vi var framme gick vi in. Jag var först med pappa och gick men honom.
Men efter ett tag gick jag själv. Min avdelning kanske ni redan kan gissa??
Jo, iPhone tillbehör, smink, smycken och kläder. Haha...
Fast köpte inte ett enda smink tillbehör, hade allt. Det enda jag köpte var två stycken isaDora nagellack för 20kr, så billigt!
Men tänkte fotta ikväll eller imorgon. Vi får se!
På gekås blev det ström avbrott. Hela butiken var utan ström i typ 2 min.
Jag bara "mamma? Pappa?" Haha, blev skit rädd för det blev kolsvart!
Sen när vi hade shoppat klart ställde vi två vagnar till sidan för att fixa en grej. Jag stannade kvar och kollade lite till. När jag kom tillbaka var en vagn borta. Jag blev skit rädd och ringde mamma och pappa, de bara "nej jag har ingen vagn" sen sprang vi till en expedit och sa att vår vagn var borta. De frågade vilket nummer och ja, jag hade som tur fotat vagnen innan.
Men iallafall personerna hade sätt en vagn med en högtalare, och de kom ihåg att de bar ut en vagn till "vagn stället där de sorterar alla grejer".
Så där stod den, så vi fick tillbaka vår vagn som tur var haha!! :)

Nu ska jag bara slappa och se på tv, ha det gött så ses vi i nästa inlägg! Kram

#ullared #gekås #vagn #godis #ljus #iphone #skal

Av Vilma - 19 februari 2014 11:36

Snart kommer jag! Haha
Nä, men alldeles strax är jag framme. Det är bara jag och mamma som kör upp dit. Längtar som en galning!!
Men kommer uppdatering när vi är framme! Kram

Innan jag åkte, mös jag med lilla rally!

Presentation


Hej Mitt namn är Vilma. Jag är en 16 årig tjej som bor i Skåne. Jag verkligen älskar att hålla på med allt som har att göra med bilder, videos och blogga. Det ni kommer få se på min blogg är allt om min vardag, Youtube och lite allt möjligt. (Jag har då

Fråga mig

9 besvarade frågor

Omröstning

I vilken månad fyller jag år?
 April?
 Februari?
 Juni?
 Maj?
 September?
 Mars?
 Juli?
 Augusti?

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4
5 6 7
8
9
10
11
12
13
14
15 16
17
18
19
20
21 22 23
24
25
26
27 28
<<< Februari 2014 >>>

Länkar

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Djur bilder :)

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards