Vilma Drew

Alla inlägg den 15 februari 2014

Av Vilma - 15 februari 2014 14:34


Denna låten är så bra! Love love! Nästa favoritlåt kommer upp imorgon! Kram på er! 

Av Vilma - 15 februari 2014 13:51

Hej på er, sorry för jag inte har lagt upp ett nytt inlägg, men har inte haft tid. Men igår fick vi Sprotlov! Så himla skönt. Just nu är jag hos Kidde och myser <3
Sovede över hos henne från igår. Jag hade fixat lite filmer, så fick såg på två filmer. Den första var super bra! Den hete "Hotel". Sen skulle vi se en film till. Fast den hann vi inte kolla på så långe. Kidde somnade efter 10 min. Sen typ vet jag inte vad som hände, jag somnade också Hahah.
När vi vaknade såg vi klart filmen. Vi år frukost i sängen och så sedan en film sen. Den andra filmen hette "just My luck" och den tredje pallade vi inte se efter 30 min Hahah... Den hete "the back up plan". Den har jag redan sätt, och den är så bra!! <3
Vi hade kuddkrig i några timmar, nä haha!
Nu ska vi lyssna på musik och prata hemlisar haha. Pözz pözz...
(Detta var rätt långt skrivit haha)

Presentation


Hej Mitt namn är Vilma. Jag är en 16 årig tjej som bor i Skåne. Jag verkligen älskar att hålla på med allt som har att göra med bilder, videos och blogga. Det ni kommer få se på min blogg är allt om min vardag, Youtube och lite allt möjligt. (Jag har då

Fråga mig

9 besvarade frågor

Omröstning

I vilken månad fyller jag år?
 April?
 Februari?
 Juni?
 Maj?
 September?
 Mars?
 Juli?
 Augusti?

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4
5 6 7
8
9
10
11
12
13
14
15 16
17
18
19
20
21 22 23
24
25
26
27 28
<<< Februari 2014 >>>

Länkar

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Djur bilder :)

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards