Vilma Drew

Alla inlägg den 5 februari 2014

Av Vilma - 5 februari 2014 16:27

Hejsan på er!
Idag är jag sjuk, så himla trist. Men ibland är det kul att vara sjuk men Inte just idag! Idag i skolan skulle vi ha hemkunskap, det är typ mitt bästa emne i skolan. Älskar att laga mat o baka!
Men sedan måste jag också varit o jobbat med so på vår verkstad tid. Tyvärr fick jag inte med böckerna hem!!
Vi ska ha so prov på måndag och känner mig riktigt riktigt stressad. Har inte hunnit med det sista kapitlet.
Så får jobba hela helgen, tråkigt nog.
Men arnars har jag bara legat i soffan och tittat på film, ätit mycket grönsaker och frukt! Igår när jag åkte hem från skolan, sommande jag i bussen och vakande av att en dam sa till mig att hon skulle av. Kände mig jätte dålig när jag vaknade. Frös ena studen andra stunden var jag skit varm. Så hade feber :(. När jag kom hem tog jag en varm dush och gick och la mig efter det! Idag är jag mycket bättre. Febern gick över på natten, men stannade hemma från skolan för mamma tyckte jag såg as vit i ansiktet och även för jag var sjuk igår kväll.
Tror jag kommer till skolan imorgon. Känner mig mycket bättre.
Men vi får se...
Nu ska jag ta frisk luft och gå ut med huden. Får klä på mig rejält, så jag inte blir sjukare.

Ha det bäst. Hej då!

(Gammal bild)

Presentation


Hej Mitt namn är Vilma. Jag är en 16 årig tjej som bor i Skåne. Jag verkligen älskar att hålla på med allt som har att göra med bilder, videos och blogga. Det ni kommer få se på min blogg är allt om min vardag, Youtube och lite allt möjligt. (Jag har då

Fråga mig

9 besvarade frågor

Omröstning

I vilken månad fyller jag år?
 April?
 Februari?
 Juni?
 Maj?
 September?
 Mars?
 Juli?
 Augusti?

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4
5 6 7
8
9
10
11
12
13
14
15 16
17
18
19
20
21 22 23
24
25
26
27 28
<<< Februari 2014 >>>

Länkar

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Djur bilder :)

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards